ב"ה
😍כרטיסי הברכה מתעוררים לחיים!!!😍
אוטוטו ראש השנה ובטח כבר הכנתם עם התלמידים כרטיסי ברכה מושקעים יותר או פחות, מקוריים יותר או פחות...
לכרטיסי הברכה שאני ממליצה עליהם אין צורך בטושים, בריסטולים או נצנצים.
מה כן צריך? טקסט, קול, תנועה ועבודת צוות.
מה עושים?
מספרים לתלמידים שהפעם נכין כרטיסי ברכה פעילים לשם כך נתחלק קודם לקבוצות
[שלשות או רביעיות יהיה טוב]
כל קבוצה תחליט יחד: מי הנמען? תלמידי הכיתה? תלמידים בכלל? צוות המורים? המשפחות? וכו.
ילדי הקבוצה יכתבו טקסט מתאים. אפשר בחרוזים.
כעת ילדי הקבוצה צריכים להחליט איך לבצע את הטקסט-
1. העמדה - כיצד חברי הקבוצה יעמדו בפתיחת הכרטיס, במהלך הברכה ובסוף.
2. כוריאוגרפיה - הוספת תנועות מתאימות.
3. ביצוע הטקסט - האם עם לחן? האם נאמר כמקהלה או כל ילד שורה?
4. לשים דגש על פתיחה ברורה, וסיום ברור.
אפשר לתת כ20-25 דקות זמן לעבודה בקבוצות ולעבור ביניהם.
*שיתוף פעולה בצוות לא אומר שכל ילדי הקבוצה חייבים להופיע, ילד השותף בכתיבת הטקסט, או ביצירת הכוריאוגרפיה או ארגון אביזרים הוא שותף פעיל לא פחות.
לסיום כל קבוצה מציגה את כרטיס הברכה מול המליאה,
ניתן להוסיף אביזרים אם יש וגם לצלם ולשלוח אם מעוניינים.
שתהיה שנה מבורכת, שמחה ומלאת פעילות!
💛מור
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה